Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Aamor & Tina - 21 december 2012 16:56

Matte vaknade klockan 8 men hon hade ont i halsen igen men det lättade uppåt dagen sa hon men hon säger att det känns som hon har vadd i hela huvudet och hennes röst, ja den låter roligare idag än igår, hihi!

Vi gick ut vid 10 och det blev en ganska lång runda men jisses vad långsamt det gick men matte tänkte som så att nu när jag ville gå långt så skulle jag vila en lång stund när vi kom hem så då kunde hon också göra det.

Matte startade en DVD och sen halvslumrade hon.

När filmen var slut ville jag gå ut, åt lite kyckling i går och då får jag gå ut lite mer dagen efter.

Inne igen satte sig matte i soffan och lyssnade på in bok men slumrade till igen, själv la jag mig på min kudde i soffan och jag gjorde mer än slumrade, hihi!


Efter ännu ett besök ute som slutade med dusch tyckte jag att mattes säng såg inbjudande ut så jag bäddade ner mig.

Var hur skönt som helst men tyvärr ville inte matte ligga hos mig så jag hoppade ner efter en stund.

 


Nu har matte hört klart sin bok och jag sov i soffan hela tiden men varje gång matte nös eller hostade vaknade jag till så det blev en rätt så hackig sömn men det är bättre hon låter under dagen än på natten.


Nu är vi lediga länge, tyvärr blev det ofrivillig ledighet 3 dagar innan men vad göra för mig stör det inte det minsta men det stör matte men hon kan ju inte göra nått åt det.


Snöat hela dagen i stort sätt hos oss, bara lite men ändå så det blivit ett vitt puder på marken.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards