Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Aamor & Tina - 3 december 2012 17:49

Brrr, vad det var kallt i morse, -13 grader var det på vägen stod det i vår bil och termometerna på Netto visade också -13!

Ja, jag fick åka bil men jag fick ändå gå en runda först men så fort matte sa att jag skulle åka bil valde jag den närmsta vägen till garaget men matte lyckades övertala mig att vi skulle ta gången efter!


Varit en rätt så lugn dag hos syrran för matteföräldrarna kollade på DVD så jag intog soffan och syrran sin säng brevid mattefar.

Rätt som det var ville hon leka och försökte få ner mig från soffan men jag valde att lägga mig längre in så hon inte fick fatt i mig för hon hoppar nämligen inte upp där själv.

Hon hämta leksaker men jag brydde mig inte ett dugg och vad gör hon då! Jo hon ställer sig framför mattefar och sladdrar och tycker att han ska ta ner mig från soffan men han sa "vill Aamor ligga där får du leka själv, Affi" - tack!

Till sist hämtade hon en leksak jag gillar, ställde sig på bakbenen vid soffan och nästan slog leksaken i huvudet på mig!

Okej okej, jag fick ju ställa upp en liten stund, vi sprang ett par vändor men sen intog jag soffan igen, hihi!


Vi har även varit ute och sprungit i vår hage som var snöfylld, syrran hade sån fart så hon flög nästan ovanpå snön men jag sjönk för jag gick! Snö nästan upp till ryggen.


Matte jobbade länge idag så det blev lång väntan, hihi! En leksak fick hon men jag la den när jag snodde hennes vante, hihi!

Snöade lite när vi gick hem men det är bara -0.5 nu.

Halvvägs stannade jag så att matte kunde kasta sin vante så jag skulle fånga den och bära hem den men jag tror att det kanske var sista gången jag fick bära den.

Jag gick där och var så stolt att bara vanten när jag hittar en väldigt intressant nyhet, svårt att nosa när man har nått i munnen så jag la vanten men den hamnade över nyheten så tyvärr blev vanten blöt när jag satte min egna nyhet där, ups!

Matte tvättar vantar nu, hihi!

 

Bild från igår!

Vi var ute flera gånger och det var lika kul varje gång!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards