Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Aamor & Tina - 19 december 2012 18:28

Matte vaknade redan 04.30 och hon hade ont i nacken och upp i huvudet, som hon gnällde.

För att kolla om det blev bättre efter en huvudvärkstablett och en varm dusch, hon duschade länge så kändes det lite bättre sa hon men när hon sen stod och gjorde sin frukost rusade hon in på och la sig på knä framför toastolen. Jag har aldrig sett henne göra på det viset så jag gick fram och kollade men när hon sen började låta konstig gick jag undan.

Jag ställde mig vid hennes bara fötter och slickade dom lite för det kändes som hon behövde lite tröst.

Hon lät så konstig länge men sen har hon inte behövt ligga på knä mer och det är hon glad för.

Så - vi har varit hemma idag och sovit mest. Matte startade en DVD men sen somnade hon.

Själv har jag förflyttat mig mellan min säng och kudde och även legat lite uppe i soffan hos matte.

Vi ska vara hemma i morgon också för man ska inte jobba så fort efter man kräkt säger matte för att inte smitta alla andra.


Jag har fått en ny tofs nu ikväll för efter jag ätit och gnuggat huvudet i mattan tyckte matte att jag hade för mycket hår i ansiktet, knasigt va för det är det enda jag har där, hihi! Okej det var rufsigt!

Jag har varit ute och vallat matte några gånger så hon skulle få lite frisk luft men hon ville inte gå nån långrunda i fall hon skulle behöva ställa sig i nån buske, usch nä det hade ju varit pinsamt, hihi!


Blev inte mer snö igår men det blev frost istället så det var ganska så halkigt i morse när vi var ute, vi mötte traktorn som grusade så halva rundan kunde vi gå på som vanligt.

 

Från tidigare i december men vi fick stega upp gräset när grustraktorn kom! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards