Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Aamor & Tina - 2 december 2012 09:30

Vi vaknade i morse av att någon dönade ute så matte gick upp för hon hade en liten aning om vad det kunde vara, hon tittade ut och så hörde jag "NÄ, och inte lite heller!"

Vi gick upp och när matte var klar med sitt och rullat upp frågade hon om jag ville titta utså jag kom som ett jehu för jag trodde att massor av katter var ute men istället blev mina ögon större än vad de redan är!

Mera snö och matte hade rätt att det inte var lite heller, hihi!

Vi gick ut och jag rusade ut i snön och det var rätt sorts snö för den fastnade inte i pälsen, jippie!

Matte släppte kopplet och så gick sprang jag nästan hela rundan, matte sa att det var tur att jag stannar och läser nyheterna lite överallt för annars hade hon inte hunnit med, hihi! Många nyheter och de är lätta att läsa i snö!

 

Kom igen matte, nu springer jag om dig så snön yr!

 

Det är nödvändigt att stanna och kolla in omgivningarna och det var vitt överallt!

Efter allt springande slog jag av på takten och gick en bit!

 

Såg några barn som hoppade i snön så jag hoppade med dom en kort stund tills jag fick syn på mina kattvänners matte men tyvärr hade hon inga katter med så jag gick hemåt istället!

 

Jag tyckte att vi kunde sitta på bänken en stund men matte tyckte inte att idéen var så bra, hihi!

Just nu ligger jag i soffan på min kudde och värmer tassarna!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards