Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Aamor & Tina - 11 december 2012 18:22

Ingen mera snö i natt eller under dagen, jippie!

Var like kallare i morse än det var de andra dagarna när det snöat men det är bra för nu kan jag ju sping i snön utan att få allt med mig, hihi!

Var uppe i sängen och sa godmorgon till mattemor och sen ut i köket för att hinna säga hejdå till matte.


Tre gånger har vi varit ute och sprungit i vår skottade hage, det är störtkul att springa runt i den cirklen mattefar skottade till oss igår. Mindre kul är när syrran varvar mig men det får jag väl stå ut med, hihi!

Skönt att sen ta en tupplur i soffan medan matteföräldrarna kollade in en DVD.


Matte jobbade länge idag, de fick glögg och saffransbullar på mötet och sen en julklapp som matte redan öppnat. Det var presentkort på varor som de själva kunde välja från en internetsida, matte har redan valt och det blev ett rutigt bäddset.

Jag åt min mat när jag kom hem, var till och med riktigt gott för där blev bara 2 kulor kvar i skålen.

Matte är lite knasig för hon lyssnar just nu på en bok hon inte läst innan och så tror hon att hon kan sitta vid datorn och läsa nyheter eller bloggar samtidigt - hon missar hur mycket som helst och får backa på Mp3 an hela tiden.

De senaste böckerna hon lyssnat på har hon läst innan och har inte behövt lyssna lika noga men nu får hon ju skärpa sig annars tar boken aldrig slut, hihi!


Nu ska jag ta en skön vila för det har blivit en massa spring idag - kul spring!

 

Från dec förra året!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards