Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Aamor & Tina - 30 december 2012 18:13

Matte vann igår i matkampen! Jag försökte in i det längsta att få godis istället men hon röt ifrån ordentligt "ingen mat inget godis". Godis ville jag ju ha så jag började tugga torrfoder lite försiktigt men efter några tuggor upptäckte jag att jag var hungrig och åt allt. Visst jag hade gärna ätit mig mätt på den torkade kycklinfilén men nu blev det inte så!


Sovmorgon idag igen - me like, hihi!

På dagens första runda hjälpte jag matte att kasta papp och tidningar innan vi gick rundan, i och för sig bad matte mig att samarbeta och gå på samma håll som hon gick ett antal gånger men visst hjälpte jag till   i alla fall så gott jag kunde och ville. Matte bar på tre stora kassar så hon blev nog inte jättelycklig när jag drog iväg på annat håll och kopplet blev spänt.

Hemmavid igen kom katten Baby och ville bli kelad av matte och han hälsade nästan på mig och sen ville han följa med oss in och jag bad matte att han skulle få göra det men tyvärr var hon benhård med att han fick stanna ute eller gå hem till sig själv! Matte!!!! Jag blir ledsen på dig!

Satt länge inne i trappan och tittade ut på honom medan matte gick in, taskig matte jag har!

Matte försökte förklara att han nu inte är den snällaste och pålitligaste katten och att han har ett eget hem - okej då!


Det har regnat till och från nästan hela dagen, solen sken vid middagstid i hela 15 minuter och sen har det varit grått och mörkt!

 

Bild från i mars i år!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards