Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 6 oktober 2009 19:09

Matte fick för sig att ´jag behövde fixas till, vilken töntig idé!

Vadå om jag knappt kunde se något och jag hade tovor lite här och där!

Jag fick finna mig i att bli tillfixad, försökte protestera men till ingen nytta.

Tyvärr blev vi lite ovänner och när jag sen var klar visste jag att jag gått över gränsen och tänkte att nu är det bäst att fjäska allt vad jag kan. Så jag satte igång med alla mina trick och till sist tittade matte på mig igen, puh!

Det är inget kul när hon ignorerar mig så!


Eftersom jag hade ansträngt mig på trimbordet behövde jag gå ut lite tidigare än vanligt så vi passade på att gå en ganska lång kvällsrunda och det var skönt.

Försökte få syn på Lillvis tjejer men de var nog inomhus. Jag stack till och med in huvudet genom staketet men inga tjejer fanns där så vi fick trava hemåt istället!


Nu ska vi titta på TV lite om där är något, fast jag tror jag sover istället.


Vi säger

Natti Natt....

  

Av Aamor & Tina - 6 oktober 2009 17:24

Jag och Affi har varit snälla idag, mattemor sa att vi hade nog bara busat i 30 minuter sammanlagt under hela dagen, inte dåligt va!

Affi har i och för sig legat mycket uppe i fönsterkarmen idag så då har vi ju inte kunnat härja. Skönt ibland att ta det lugnt för vi umgicks ju hela dagen igår.


Matte sa att kritikerna från utställningen på Sofiero låg ute på Shih Tzu sidan nu, kul att läsa vad alla de andra fick för kritik.

Jag var unik för jag var den ende som det stod på "sött ansikte", jag är en kille visst att jag kan vara söt för det är jag ju, hi hi.

Matte läste igenom allas kritik för hon trodde kanske att några av tjejerna skulle ha "sött ansikte" men nä, endast jag hade det, lite märkligt!

Visst det stod på några vackert, fint ansikte men inte sött.

Får väl inse att jag är en riktig sötnos, fast ärligt vet jag ju det redan!!!!


När vi kom hem låg ett brev i vår brevlåda, vi hade vunnit i en Webtävling på Royal Canin, 150:- på valfritt foder, inte illa alls. Först den enda Shih Tzu som var söt och sen mat, livet är härligt!!!


Solen har lyst hela dagen och det har varit helt underbart, Affi och jag har varit ute på gräsmattan och lekt en hel del.

Nu ska jag vila mig lite!  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards