Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2009 22:07

Jag har varit ute på sista rundan nu och det regnar lite, har nog kommit mer innan för marken var blöt. Tur jag inte var ute då.

Vi har kollat lite på TV, jag lite när det lät och var märkliga rörelser men annars har jag mest tuggat på min torkade grisknorr.

Jag kallade ner matte på golvet så kunde hon ju hålla den till mig. Det gjorde hon så snällt, jag har faktiskt fostrat henne väl!!!

Vi ska gå och lägga oss strax för det kommer att bli tidigt i morgonbitti.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2009 19:14

Matte och jag har ätit kvällsmat, jag fick kalvfrikadeller, matte öppnade burken i morse men då ville ja inte ha.

Nu var det gott!

Har jag ätit ska jag ut, även om jag inte är i så stort behov, liten idé jag har.

Jag mötte en terrier sort som heter Rex, han låter farlig för han skäller mycket men när han får hälsa tystnar han. Märkligt djur, som skäller menar jag, hi hi!


Ville hemskt gärna träffa "mina" katter men de syntes inte någonstans, trist.

Nu ska vi gå in och slappa i soffan, men först ska matte tömma diskmaskinen.

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2009 17:11

Idag har jag varit hos Affi igen, matte har ju jobbat idag.

När vi kom dit var mattemor uppe!!!! Varför det, hon sover alltid när vi kommer.

Affi var jätteglad att hennes matte var uppe och anföll mig mer än vanligt. Tur jag hinner vakna på vägen dit annars hade det blivit ett bryskt uppvaknande där!

Klockan 7.10 reste mattemor sig, tog på ytterkläderna och gick UT! Vad händer och så tidigt?

Affi blev helt förtvivlad och började gnälla direkt, tittade på ytterdörren och sen på mattemors stol, tittade på mig "vad händer?" Det var ju inte så farligt för mattemor och tre andra väninnor skulle köra till en fjärde och hälsa på.

Visst hon blir borta hela dagen men vi har ju mattefar kvar!

Sen hade tydligen jag gnällt när min matte cyklade iväg, sa mattefar men jag tror att han hörde fel och att det var Affi igen.


Vi är hemma nu jag och matte, det är fredag och skönt, vi ska slappa hela kvällen.


Matte sa att hon hade sett min bror Troy idag, hon kom i bil och han promenerade. Han hade växt den lille busen sa hon.


Jag vill gratulera Ruffa & Snutte på deras födelsedag idag! Hipp Hipp Hurra för er! Hoppas matte bjuder er på något riktigt gott. Glad




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards