Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 29 oktober 2009 20:29

Varit ute på kvällsrundan, lite kyligt men skönt.

Handbollstjejerna höll på med löpträning och vi mötte dom flera gånger, det såg så roligt ut när de sprang så fort.

Jag försökte få med matte så vi skulle springa med men hon sa "glöm det!", taskigt faktiskt för jag hade lätt vunnit fast då utan matte i kopplet!


Tack Hillman för att du tycker jag verkar klok. Matte säger att jag är jättesmart när jag vill men ibland spelar jag korkad och fattar noll men det är för att jag inte vill!


Jag har vilat det mesta annars av kvällen förutom då jag kallade ner matte på golvet så vi skulle leka med mina leksaker och hålla mitt tuggben, vi kelade också lite!


Nu ska matte titta på TV och jag ska snart knoppa in för kvällen.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 29 oktober 2009 17:58

Åh, så trött jag var i morse, ville helst ligga kvar i min säng. Gick ju inte eftersom jag inte vill vara hemma själv.

Affi och jag har härjat på bra idag. Jag hade gömt ett tuggben under madrassen i vårt röda tyg hus och jag fick inte fram det. Flyttade hela huset över halva altanen och till sist kom mattefar och tog ut det till mig. Kom på sen att huset var roligt att flytta så vi hjälptes åt Affi och jag.


Min matte badade Affi idag. Eftersom matteföräldrarna passar mig så badar matte Affi. Hon var duktig i duschen men sen nar min matte skulle ta tovor på henne blev hon jätte arg på matte, det var dumt gjort. Jag låg nedanför och sa till Affi att det är inte lönt och lägg av. Affi tuggade på mattes pekfinger, fy på dig!

När hon sen var färdig visade jag henne minsann vad jag tyckte om det, så gör man inte mot min matte. Jag blev nästan arg på henne! Så kallade matte att vi skulle gå hem så då fick jag bryta uppläxningen


Matte ringde ett samtal ang. sin mobil, fel på räkningen och först började jag tramsa mig som jag gör ibland, uppmärksamhet ni vet, men mattes blick fick mig snabbt att sluta, huuuuu! Hon fick rett ut det och det var bra.


I morgon är det fredag, jippie!!!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards