Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 11 oktober 2009 20:10

När jag var ute på kvällsrundan mötte jag Misen igen, två dagar på rad. Först tittade han på mig men sen fick jag mitt kel!

Misen undrade nog vad jag hade på mig men det var ju inget farligt, bara min reflexväst.

Han gillade nog den för katter har ju ögon som reflekterar och nu har jag västen så nu kan vi reflektera ihop!


Matte har fixat morgondagens mat och jag fick provsmaka. Jag hade nästan precis ätit min egen mat men man får ju alltid plats för lite kyckling, eller hur? Flört


Matte ska titta på den engelska Wallander i kväll och jag ska troligen sova så...........


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 11 oktober 2009 16:33

Jag har varit hos Affi ett tag idag och lekt. Vi har väl busat rätt så ordentligt och blivit kallade busungar, men vi har ju bara så otroligt skoj ihop.

Ibland låter det som om vi bråkar men Shih Tzu kallas ju även Lejon hund och nog låter vi som två rytande lejon då och då!

Det har regnat mest hela dagen och det är ju inte så roligt. Nu när vi gick hem kom det inget regn så både jag och matte var glada över det.


Matte fixade till mig i förmiddags och jag blev ursnygg men det försvann snabbt så fort jag kom ut. För mina tassar var så fluffiga och fina men efter att ha gått i gräs var de klena och blöta, inget kul alls.

Blev inte så jätte sur på matte idag så kanske jag börjar inse att det inte är lönt att bråka!


Då är det jobbedag i morgon och matte och hennes kolleger ska iväg i veckan och få influensavaccinet, hoppas att de inte blir dåliga av det eftersom de alla ska till Ullared till helgen!

Vi får väl se.

Av Aamor & Tina - 11 oktober 2009 09:22

Jag sov ända till kl 8.30 idag, matte sa att jag låg söm en död padda på rygg med alla fyra benen stretande åt olika håll! Må så vara men skönt sov jag!

Kom sent i säng så jag ville ut på en sista runda 23.30 så det är väl därför det blev så länge idag.


Jag har även varit ute på dagens första runda, en lite längre idag också men tyvärr började det regna när vi kommit en bit så just nu sitter jag och myser i mattes knä.

Det ser ut som om det kommer att regna hela dagen, inget kul alls.


Jo du Sara, jag har planer på vad matte ska shoppa till mig men vi får väl se. Hon kommer ju garanterat handla saker till mig och sig själv!


Vi får se vad vi ska hitta på idag inget planerat alls och det är skönt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards