Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 26 oktober 2009 18:59

Jag har haft så himla kul. Är det inte så att det allra viktigast är att ha roligt?

Kolla själv!

  

Jag upptäckta att tyget var tunnt och hjälpte bara innehållet att få frihet!

Sen att jag såg ut som skumplast stoppning hela jag kan väl kvitta men jag hade kul.

Matte uppskattade inte inte det alls, dels var jag fortfarande lite fuktig i pälsen så allt fastnade.

Jag åkte upp på trimbordet och fram kom dammsugaren för jag hade så klart dragit med mig ganska mycket in.

Kan väl säga att allra först blev jag borstad och kammad.

Åhhhh, vad kul jag hade!!!

Av Aamor & Tina - 26 oktober 2009 17:55

Åh, vad trött jag är på regnet, idag har det regnat i stort sätt hela dagen och det är så trist.

Jag och syrran har blivit blöta nästan varje gång vi gått ut, tur vi inte är valpar längre som behöver ränna ur hela tiden.

Vi har varit ganska så lugna idag, vi är bara lite busiga när vi varit ute på våra rundor och kommer in igen för då har vi så mycket energi och så har det lättat lite så vi springer bättre!


Så fort vi kom hem for jag upp i soffan och körde näsan runt runt och matte kom efter och sa att det var inte lönt där för den är av skinn så jag lär tydligen inte torka där, då hoppade jag ner och krävde att hon skulle öppna ut till balkongen för där är en solstol i tyg och där var bättre att torka sig om näsan. Det känns så skönt att få torka sig om näsan så!


Jag ska hjälpa matte med tvätten sen men just nu orkar ingen av oss ta tag i det så det får vänta till senare eller till en annan dag, det springer ju inte ifrån oss.


Jag hoppas att det blir torrväder tills jag ska ut på min nattrunda men det kan jag väl drömma vidare om!


  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards