Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 17 oktober 2009 20:41

Matte och jag har ätit kvällsmat. Jag åt mitt torrfoder och matte två mackor, jag fick smaka och tre bitar var goda, den fjärde äcklig fast det var lika. Var kanske mätt!


Matte har köpt en ny reflexväst till mig, denna är gul med två stora reflekterande tassavtryck på, jag blev mycket tjusig om jag får säga det själv!

När vi gått rundan och skulle gå in kom Misen och vi kelade lite. Han luktade på min väst och tyckte nog att den luktade konstigt, den luktar ju inte Aamor än.

Sitter och myser i mattes knä och riktigt visar att hon minasann varit borta nästan hela dagen, hi hi.

Går nog inte att ge henne dåligt samvete för hon vet ju att jag haft det hur bra som helst.

Av Aamor & Tina - 17 oktober 2009 19:07

Ibland kan man undra över min matte, är hon tokig eller!

Först väckte jag henne vi 02, var lite kelig men vi somnade snabbt igen och det är ju ingen fara för det är ju lördag och vi är lediga. Tror jag ju!

När jag sover som allra bäst ringer klockan, nä det kan inte vara dags att gå upp nu.

Matte säger till mig att sov du lite till Aamor, hur lätt är det när hon ränner framoch tillbaka, jag måste ju ha koll på henne. Åh, jag blir så trött. Vi är LEDIGA idag! Har hon glömt det?

När hon är klar går vi ut och ner till bilen? Stannar hos matteföräldrarna. Men matte de sover, det är jätte mörkt ute och ingen lampa är tänd i huset!

In med Aamor, snackar lite tyst med matteföräldrarna och sen ger matte sig iväg. Alla i huset ligger?

Klockan var då 04.45, vår klocka hade ringt 03.45, inte så konstigt att jag var trött.

Det var så att matte och 5 kolleger skulle köra till Ullared för att shoppa och för det fick jag lida!

Nä, jag led inte så mycket för jag gick och la mig igen.


Matte sa att där var folk så in i helsike, redan när de kom upp 7.30 var där smockat. Men ingen kö in. Hon fick handlat vad hon skulle och jag och Affi fick lite leksaker och så fick jag en pläd.

Hon var hemma igen 17.15 och nu har jag hjälpt henne att packa upp. Kul att dyka ner i kassarna!


Min dag hos Affi har varit full med bus som vanligt. Vi har sprungit så tavlor hamnat på sned, kontaker har dragits ut och följt med oss halvvägs ut på golvet.

När matte kom hem var vi ute på en runda och när jag fick syn på henne när vi kom in igen hoppade jag rakt upp i famnen på henne, ja hon satt ner på golvet för jag är ingen höjdhoppare.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards