Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Aamor & Tina - 9 november 2011 17:23

Ingen katt som kom och hälsade i  morse och jag skyller på matte eftersom hon vägrade släppa in Ollie i vår trappa  och nu är han säkert sur på mig och matte!

Faktum att jag mötte inte en enda hund, katt eller tvåbening när vi gick iväg, matte började nästan undra om vi kommit upp i fel tid men det hade vi inte. Däremot fick jag syn på en stor lastbil som stannat på gatan bakom matteföräldrarnas hus, jag satte mig ner och tittade för den var så upplyst, matte sa att den hade grus i lasten som säkert skulle ner till idrottshallen de håller på att bygga och sen fick jag inte titta längre!


Jag och Affi har hjälpt mattefar med löven på gräsmattan, han samlade ihop dom och vi hoppade i högarna för att de skulle bli mindre, mattefar missförstod nog vår hjälpsamhet med bus men kul hade vi i vilket fall som helst!

Fulla med löv var vi, mest jag för jag har längre och mer hår än syrran men de släppte jag av inne i huset, hihi!


Matte börjar skaffa sig dåliga vanor med att komma sent och hämta mig, idag hade hon shoppat lite matvaror. Tänk om hon gjort det igår när hon ändå var sen så hade hon sluppit idag men tydligen låg inte affärerna nära varandra och att hon hade blivit jättesen isåfall igår, så okej då!

Inga katter ute när vi kom hem så vi gick in efter ett tag, jag har ätit nu och håller på att övertala matte att ge mig mycket godis men hon säger att det är nog nu, suck!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards