Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Aamor & Tina - 8 november 2011 17:47

Även i morse kom katten Ollie springandes när han såg att vi var på väg ut genom vår port, jag blev så glad men det visade sig att han hade inte kel i tankarna!

Han är en riktig luring för han ville in i vår trappa, glöm det sa matte för vill du in kan du hoppa in till dig själv, de kan gå in och ut helt fritt.

Visst jag fick gosat lite med honom men jag tyckte att det var rätt fräckt av honom att luras så!

Vi gick fatt en matte som var ute med sin Chihuahua så henne fick jag också hälsat på, hon stannade nämligen när hon fick syn på mig och matten fick inte henne med sig, hihi!


Fick sova till 9.30 för sen väckte mattefar mig, han skulle ut och blåsa en massa löv i trädgården och vi var ju tvugna att kolla in honom så syrran och jag skiftades om att sitta i mattemors famn och titta ut.

Sov lite till sen men det är inte detsamma som att sova på morgonen.


Matte var lite sen för hon hade några ärenden som hon skulle fixa när hon ändå var i stan.

Hemma satt vi ute en stund men inga katter syntes så vi gick in och nu ska jag villa lite kväll och jag hoppas matte också ska vila lite eller i alla fall sitta ner, hihi!

Första kortet matte tog på mig! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards