Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Aamor & Tina - 12 november 2011 18:08

Matte sa att vi skulle sova länge idag och så vaknade hon redan klockan 07 - och gick upp!

Som tur var störade hon sig inte utan satte på en DVD och åt frukost så jag kunde sova vidare i lugn och ro.

Hon såg "Hur många lingon finns det i världen".

Precis lagon till den var slut behövde jag gå ut och det var härligt väder, frost på taken och på skuggiga delar av gräset och strålande solsken så vi gick en långrunda.

Jag mötte en kompis som jag nog inte mött på över 1 år, Nisse en Welsh Springer Spaniel och han kände igen mig! Sen mötte vi honom en gång till för vi gick olika håll på nästan samma runda, hihi!

Vilade hemma en stund och sen gick vi igen för jag skulle få roa mig hos syrran medan matte skulle iväg ett tag.

Det bästa var att jag mötte Linus en Pudel och Vicky en Schäfer som gnäller och ska hälsa så fort hon får syn på mig och i en korsning mötte jag en Shih Tzu korsning (tror jag). Linus och jag hade följe en bit för vi skulle på samma håll.


Det var inte så uppskattat att matte skulle iväg, av mig då alltså men hon kom hem med saker till mig och det gillar jag!

Hon hade varit i Lund på Jula och sen in en runda på Satchmo´s.

Lite av sakerna hon shoppat!


    Ny fodertunna till mig.        En magnet till bilen men den sitter på kylen!

Blev en ny dörrmatta också mm.   Får se sen om den går bra att ligga på, hihi!

Lite nya tofs-gummiband, tuggpinnar och en ny minilampa när vi går ut när det är mörkt för den gamle pajade var grejor som var till mig, tuggpinnarna var bäst, hihi!


Matte tog en runda med mig och syrran och vi träffade på mattes kusins dotter och barnbarn och jag fick hälsat på honom, ljuvligt.

Hemma fick jag nästan nosat på en bebis som vara är max 2 veckor, jag fick titta ner i barnvagnen och matte sa att jag fick väldigt lång nos, hihi!


Har ätit lite mat och nu ska jag och matte slöa resten av dagen.

Imorgon ska vi och fira Farsdag hos mattefar!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards