Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Aamor & Tina - 11 november 2011 17:47

Alla löv som ligger på marken ställer till en del problem för matte, hihi, hon hittar nästan inte när jag lämnar 2:or.

I morse stod hon hur länge som helst och letade så till sist tröttnade jag på att stå så jag visade henne var det låg, vad skulle hon göra utan mig! Svar nu inte "slippa leta 2:or" för det gör hon så gärna bara hon får ha mig, hihi!


Det har varit en otroligt lugn dag hos Affi, vi ville inte ens ut och leka på trädäcket när mattefar öppnade, vi orkade inte.

Kanske kan bero på att det är fredag och då är man lite trött efter en hel veckas jobb.


När matte kom så fick hon en frolicpuss och då hon frågade om frolicen var till henne skyndade jag mig att äta upp den, hihi, vill hon ha nån kan hon själv plocka upp en!

Fick hälsat snabbt på Ollie när vi kom hem men sen for han in i buskarna och busade runt där, hittade kanske en mus.

Min tofs har blivit omsatt och jag tänker snart sova, äta gjorde jag hos matteföräldrarna så det ska jag ju inte göra hemma.


Ha en trevlig helg alla mina kära vänner och alla andra!

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards