Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Aamor & Tina - 16 november 2011 18:44

Det var 3 minus grader i morse och gräset var vitt av frost och super härligt att gnugga nosen i! Matte uppskattade det inte så mycket och när jag för 5 gången hittade ett bra ställe så drog hon upp mig på benen igen och sa att jag liknade ett piggsvin!

Strunt samma vad jag liknade för det var skönt att gnugga, hihi!


Varit en lugn dag hos syrran, vi har väl inte gjort så mycket men lite har vi busat.

Jag fick sova till 9.30 men sen tyckte Affi att det räckte för hon ville leka så jag hängde med henne en stund.

Det största problemet hos matteföräldrarna är när Affi tar "min" säng, först stirrar jag på henne men när det inte hjälper så lockar jag henne med att jag vill leka och då kommer hon som ett skott och då gäller det att vara kvick att runda henne och kasta sig i sängen med livet som insats, hihi!


Matte hade shoppat lite innan hon kom så jag satt och väntade lite längre på henne men när hon kom så åt jag min mat.

Hemma träffade jag Rex min hundkompis och två av mina små tvåbenta vänner.

Jag har kollat in när matte startade diskmaskinen och när hon stod och velade om hon skulle starta tvätten också men jag sa åt henne att ta det en annan dag så det gör hon.

Senare ska tydligen piggsvinet jag bli friserad för jag ser inget enligt matte men jag har inte gått in i några väggar så jag fattar inte hur hon kan säga att jag inte ser nått!

Sova en stund först!

När jag var liten! 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards