Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Aamor & Tina - 21 november 2011 17:55

Vilket uppvaknande vi fick i morse, matte hade råkat slå över klockradion till bipbipbipbip och högt var det, det är betydligt bättre att vakna till musik så hoppas hon inte gör om samma misstag igen!

Fick åka bil till syrran och det gillade jag men som vanligt är det en sån kort sträcka men det bättre än ingenting.


Idag har vi haft ett väldans bry att hålla koll på mattefar för han har ränt in och ut, putsat fönster men fina blev dom men tyvärr innebar det att vårt fönster inte fick beträdas efter det, han är rätt så hård, en dag i alla fall, hihi!

Jag har också hjälpt till med städningen för jag har skakat mattefars kudde som ligger i hans fåtölj. Eftersom jag inte kan skaka den på vanligt vis så går jag in under den, rullar över den på min rygg och sen skakas den när den slår i golvet, hihi!

Tyvärr missuppfattas mitt goda hjärta men jag bryr mig inte utan fortsätter ändå!


Jag hörde när mattes bil kom och snabbt ut i hallen men sen kom jag på att jag ville ha nått med till henne så jag tog en pipleksak och så sa jag till mattemor att "nu kommer matte, skynda dig!", ville visa mattemor hur jag tar emot matte.

Det är lycka när hon kommer in och jag vill så mycket, jag vill upp samtidigt som jag inte vill det, puss måste hon få och sen ska vi busa lite men ändå gosa samtidigt, matte skrattar alltid åt mig och säger "hej min lille påg", det är härligt när matte äntligen kommer!


Jag är bättre i mitt öga men matte säger att hon ska ändå köra iväg med mig till vettisen för säkerhets skull, pjosk!

Träffade Peggy när jag kom hem, hon var väldigt kelig med min matte men jag fick lite kel i alla fall, åh vad Peggy är söt!

Har fått tosen omsatt, ögonen fixade och sen har jag ätit så nu ska jag ta mig en välbehövlig paus i ryggläge!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards