Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Aamor & Tina - 19 november 2011 16:20

Matte gick upp strax efter 7.30 för hon hade varit veken ett tag då och började bli hungrig, tur jag kan sova vidare!

Då hon var klar med morgon grejorna så satte hon sig framför TV:n och åt frukost och tittade på Harry Potter, sista delen och jag sov vidare på min kudde fast halvvägs in fick hon pausa för de ville jag ut.

Blev en kort runda och inne igen blev det ögontvätt, ögontvätt, ögontvätt och till sist droppar, det hade samlats en del gojs på mina ögonfransar så det tog matte bort.

När allt var klart kollade hon in slutet och jag sov en stund till.

Mitt öga ser mycket bättre ut idag säger matte, fortfarande rött men inte så ilsket rött och jag känner själv att det inte är svullet för jag kisar inte längre, skönt.

Matte sa att det hjälpte bara hon fick ringt till vettisen, hihi!


Måste hålla koll på matte för hon snor mina sängar, de hamnar i tvätten en efter en, vilket jobb jag får sen för att Aamorifiera dom igen, hihi! 

En sväng till syrran för matte hade lovat att bada henne, är väl helt okej bara jag slipper så!

Fast matte säger att den enda anledningen att jag inte badar denna helg är för att inte irritera ögat mer, tur i oturen eller!


Ha en trevlig lördag alla!

Så här såg det ut hos mig förra året den 20 november! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards