Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Aamor & Tina - 7 november 2011 17:54

Hur kan det komma sig att man är så trött så fort det är måndag? Trots att det varit en lugn helg , matte och jag har ju inte gjort nått särskilt!

Vilket som så är det nog så att måndag=trött för oss för matte var lika svårstartad idag.

När vi väl hade masat oss ur sängarna och när vi sen gav oss iväg vaknade jag för katten Ollie kom i en rasande fart mot oss och ville kela och sen slog han följe med oss en bit på vägen, det gillade jag!


Fick lov att sova till strax innan 9 för då väckte syrran mig, bara för att hon är pigg som en mört behöver inte jag vara det men hon tycker annat!

Tack och lov för matteföräldrarnas nya vana att sova middag, hihi för då vilar även Affi!

Matte jobbade länge och jag väntade och väntade, känns längre nu för det är ju mörkt när hon kommer hem, gillar bättre när det är ljust.

Vi har i alla fall kommit hem nu och jag har ätit, ligger just nu under skrivbordet och vaktar matte så hon skriver som jag vill, då och då släpper jag på lite "gas" så hon inte somnar, hihi. Fast hon klagar på osen, tror att en 2:a snart vill ut!

Ska passa på att sova en stund innan det blir dags!

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards