Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Aamor & Tina - 14 november 2011 17:49

Då var vardagen igång igen, förstod det när mattes klocka drog igång klockan 06 med nyheter. Matte var ovanligt pigg också för hon gick och la sig redan 21.30 men släckte inte förrän 22 ändå, skönt för henne ju!


Dagen hos Affi har varit lugn och vi har varit så snälla så, är vi ju alltid men tydligen extra snälla idag. Soffkuddarna har nog bara trillat ner max 2 gånger, hihi!

Matte jobbade ju länge så jag blev lite hungrig innan hon kom, såg att Affi åt och då ville jag också äta, torrfoder med vetegroddsolja - jisses vad duktig jag är, hihi!

Matte lämnade lite av oljan hos syrran för hon är väldigt fjattig med maten men hon gillar också det.

Då matte kom så fick hon en puss som råkade bli en rap samtidigt, inte meningen men ibland blir det så och då sa mattemor att jag hade ätit!


Då vi skulle hem så var matteföräldrarnas granne ute och jag hälsade på honom men han ville inte pussas, han sa att han var puss-snål, kan man ju inte vara!

Gillar inte att det är så mörkt när man ska gå hem men som tur är har matte en lite ficklampa som hon lyser med på de mörkaste ställena. Vi busade med en hare som satt och tryckte men när matte lyste på den stack den iväg, hihi!


Jag ska inte göra mycket mer idag mer än gå ut en sista gång och självklart gosa lite med matte.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards