Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Aamor & Tina - 20 november 2011 15:17

Jag fattar inte vad det tagit åt matte, även idag vaknade hon 07, rent på tok för tidigt, hade hon lagt sig i tid så kanske jag hade fattat att hon ska upp vid den tiden men det gör hon ju inte! Hopplösa matte!

Det blev en lugn morgon ändå så jag ska inte gnälla så mycket men det är bättre när hon håller sig i sängen för då vet jag var hon är!

Vid 9.30 gick vi ut på dagens förata rund, vi skulle tydligen gå till sopstationen och kasta ölburkar, matte hade gammal öl som hon köpt i Tyskland för 3 år sen och de hade gått ut så hon hällde ut ölen igår och nu skulle burkarna kastas.

Då vi kom ut genom porten kom Peggy och ville hälsa och kela, bra start på rundan men ännu bättre blev det för hon följde med oss nästan hela vägen. När hon stannade och inte ville gå med längre blev jag lite orolig och värre var det när vi gick tillbaka och hon inte var kvar! Matte sa att hon hade säkert gått hem så jag skynda mig hem men hon var inte här heller!

Förra gången vi var ute och gick tillsammans!


Inne blev jag omtofsad och ögontvättad mm, matte säger att det ser bättre och bättre ut och att det inte geggar längre men än tänker hon inte avbeställa vettisen!


En kort sväng till syrran vid middagstid för matteföräldrarna bjöd på våfflor, jag blev erbjuden med jag ville inte ha.

Busade lite med Affi och sen somnade vi!

När vi kom hem igen satt Peggy utanför, så skönt att hon kom till rätta igen, matte sa att hon fixar det men jag undrar!

Även Ollie kom och ville få lite gos av min matte och jag fick två kel av honom!

Har ätit nu, en hel portion torrfoder med vetegroddsolja på sen fick jag leta reda på matte som stod och laddade tvättmaskinen för att berätta att jag var mätt (rapar så hon hör det) och att jag förtjänade mitt "efter maten" godis, hihi!

Nu ska jag vila en stund!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards