Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Aamor & Tina - 4 november 2011 18:21

Jag har sovit som en stock i natt och ända till matte sa att vi skulle gå iväg, kändes hårt att behöva vakna!

Fick åka bil som tur var, hann somna i den fast det tar max 3 minuter till syrran.

Denna dagen har passerat otroligt fort för jag har nästan inte gjort annat än sovit.

När matte gick iväg så sa jag Natti Natt och intog "min" säng.

Affi har försökt väcka mig några gånger med att buffa på mig men jag sa "låt mig vara!" och då gjorde hon det, tack!

Jag är verkligen ingen fest-prisse, orkar ju knappt vara vaken dagen efter!

Var i och för sig ute på trädäcket och hagen och busade lite för mattefar tog in utemöblerna, vi hjälpte till också även om vi troligen mest sprang framför hans fötter!


Matte kom och då var jag vaken, hihi, det var för att mattefar hade lovat att vi skulle få åka bil.

Han skulle tända ljus på mattes mor och farföräldrars gravar och matte skulle köra. Det är ju kul att få åka bil.

Hemma hos matteföräldrarna igen fick matte kvällsmat och jag åt en grov macka med smör på.

Fick åka bil hem också så nu har jag fått åka en del idag, hihi!

Vi satte oss ner utanför och jag kollade in katter men inga syntes först men när matte kallade lite tyst så kom Peggy och gosade lite.

 

(gammal bild)

Men hon gick vidare efter ett tag, istället kom det en snäll tjej och klappade mig. Hon sa att hon gillade min tjocka päls skarpt, hihi!

Vi gick in för matte frös om det hon satt på så jag fick häng med in och tur var det för jag upptäckte att jag var hungrig och slök en hel portion mat.

Tofsen har matte också fixat till fötr det såg ut som om jag hade en massa antenner i pannan, hihi!

Nu ska vi slappa hela kvällen för matte ska tydligen jobba i morgon, hon tyckte att vi skulle städa ordentligt, ha det kan hon ju roa sig med för jag ska inte göra nått för att hjälpa till, inte som det känns idag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards