Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Aamor & Tina - 5 november 2011 18:36

Jag var trött hela kvällen igår också, hjälpte inte helt att sova nästan hela dagen, hihi!

Det var så skönt att vi hade sovmorgon idag, vi sov till 8.30 för då väckte matte mig med att klappa mig på magen, hon hade vaknat lite innan sa ha och vänt sig om då hon hörde mig dra timmerstockar och tydligen var jag så oemotståndlig, hihi, att hon var tvungen att väcka mig fast jag ska inte klaga för det var rätt så mysigt!

Vi gick en lång runda när hon ätit frukost och det var riktigt skönt ute och många nya spännande nyheter att checka av.

Var hemma en stund och sen körde vi till matteföräldrarna för matte hade fått en idé och då fick jag stnna där ett tag när hon fixade sakerna.


Först körde hon till Jysk men där var stängt, ups sa matte det är ju helg men Ö&B hade öppet så det fick bli där istället.

Hon var så trött på vår hylla brevid skrivbordet, där är alltid lika rörigt säger hon så nu skulle allt i förvaringslådor.

När hon shoppat klart hämtade hon mig och vi körde hem och matte satte igång med sina saker, själv tyckte jag att hon var rätt så trist så jag la mig ivägen hela tiden men även det blev trist så jag la mig i min säng och övervakade istället.

Blev faktiskt snyggt på hyllan men sen orkade hon inte pyssla mer.


Ingen spännande mat åt hon heller, äggakaka och bacon hon bjöd på mig men jag ville inte ha nått, åt lite av min egen mat istället sen.

Nu har vi slappat framför TV.n till film och jag har precis varit ute på en sväng, mötte Pudlen Macgyver och vi snackade lite.

Inne igen så satte matte igånt tvätten och jag for upp i hennes säng och gömde två frolicar men kom på att sist jag gjorde det blev det ett fasligt skrik på matte, hihi så jag fick letat upp dom igen och åt upp dom. Hon blev rädd sist!


Nu tänker jag vila mig ett tag!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards