Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Aamor & Tina - 2 november 2011 18:43

Vi kom iväg lite sent när vi skulle till Affi i morse så jag hann inte titta på allt jag brukar. Fast jag växte nästan fast i asfalten sa matte när jag hörde ett barn som grät. Kom en mamma med tre barn och det ena ville inte gå så han lät rätt så mycket, jag ville kolla in när de gick förbi oss men matte tyckte inte att vi skulle stå och vänta tills de passerade, suck!


Har varit en lugn dag hos syrran, vi har sovit middag i dag också och det var skönt, vi låg i 1,5 timme alla fyra!

Annars har vi varit ute och rastat mattefar.

Kändes som om det dröjde jättelänge innan matte kom och hämtade mig men det visade sig att hon hade varit och handlat med mattefar så han skulle slippa ha allt på cyklen.

När hon sen kom blev jag så glad.

Jag kanske håller på att bli en katt! Matte frågade mig "har du blivit en katt, Aamor?", jag vet inte om det är så men orsaken var det jag åt!

Matteföräldrarna bjöd matte på kokt torsk, potatis och senapssås och jag satte igång med att se söt ut och prata lite så jag fick en smakbit men nä tack! Gick iväg en sväng men kom tillbaka och då la matte en bit på golvet och när ingen såg så åt jag den, det var gott så jag frågade efter mer.

Det blev en rätt så stor bit kokt torsk jag åt till slut! Jag håller nog på att bli en katt ändå, hihi!


Hemma åt jag en halv portion torrfoder och sen ville jag upp i mattes säng men det blev ensamt där så jag kallade på matte och nu har vi legat och gosat där i 20 minuter, mysigt men när hon började pilla på en tova på magen ville jag ner!

Nu ska vi inte göra många knop resten av kvällen hoppas jag förutom att gå ut en sväng till innan läggdags!

Nu ska jag känna på min kudde ett tag! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards