Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Aamor & Tina - 1 november 2012 18:08

I går så var jag och matte borta, vi var bjudna till mattes ena kollega på Gös-middag. Alla mattes kolleger var där, nästan i alla fall, det var de närmsta.

Först blev vi hämtade av Inger som bor i samma område som vi gör och sen kom vi fram till Irene som bjudit oss.

Matte påstår nu att jag aldrig får följa med dit mer för hon säger att jag var nått av det störigaste som finns!

Kan jag aldrig tro för nån måste vara värre, hihi!

Hennes töntiga uttalande beror på en sak bara och det är att jag lät för mycket   

När vi kom in genom dörren kom jag ihåg att där finns en rolig kanin som hete Kalle och jag skulle dit med en gång, matte trodde att hon skulle kunna lura mig först men jag såg ju honom när han var ute på golvet och hoppade och dum är jag inte vad hon än kan påstå ibland.

Denna gången slog inte Kalle till mig utan han nosade på mig och jag fick nosat på honom och sen fick jag, himel vilken lycka, tvätta hans öron, kinder och från nosen upp mellan öronen och han satt still hela tiden!

Nu var det så dumt att de skulle sitta och äta i ett annat rum och då såg jag ju inte Kalle och matte ville inte att jag skulle vara där själv så jag protesterade vilt och sa min mening högt och tydligt - inte vidare uppskattat av matte kan jag lova!

Vi gick ut till Kalle igen och då blev jag lugn men matte skulle tvunget in till sina kolleger lite då och då och jag sa ifrån igen.

En Shih Tzu är väldigt envis och det visade jag nu med full styrka, hihi!

 

Kan man bli annat är kär i en sån här sötnos? Jag försökte krypa in i hans bo men inte ens det fick jag göra!

Tack för en god middag säger matte och jag säger tack för en underbar upplevelse, hoppas Kalle klarade av tvättningen!


Idag har jag varit hos syrran och tagit igen mig.

Matte var och shoppade innan hon hämtade mig så hon blev lite sen och sen regnade det stora täta droppar när vi gick hem så vi blev rätt så blöta!

Nu ska jag vila lite och matte ska svära över TV:n lite som hon inte får rätt på nu när de bytat kanalleverantör och saker ska kopplas hit och dit och sen ska det installeras och hon blir mer gråhårig säger hon, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards