Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Aamor & Tina - 20 november 2012 18:22

Eftersom jag inte ville äta nån mat i går blev det så att jag kräkte i morse när vi kom ut och det tycker jag är äckligt och sen tycker jag väldigt synd om mig själv!

Efter att jag kräkt kunde jag inte gå för så synd om mig var det, hihi. Nu var det så att vi var lite sena så matte sa "kom här Aamor" och så lyfte hon upp mig och bar mig en liten bit, jepp och det var precis det jag ville!

Jag är så bra att få matte att göra vissa saker, hon är rätt lättlärd ibland, hihi!


Sov sen till 9.30 uppe på en stol i köket, "vinkade" inte ens hejdå till matte när hon gav sig iväg.

Inte har det blivit mycket mer aktivitet från min sida sen resten av dagen mer än när vi rastade mattefar men sen när matte kom, då blev det fart på mig!

Matte har idag köpt en nattlampa till mig, hon är så snäll. Eftersom jag nu har börjat ligga mer och mer i sängen hos henne så tycker jag att det är så mörkt när jag ska gå ner för trappan när hon släckt lampan så jag har nog råkat väcka henne ett antal gånger så därför köpte hon en nattlampa till mig idag, eller det kanske är mer till henne, hmmmm!

Jag låg hos henne ända till 01.30 natten till idag.


Matte skulle leta upp en bild när jag är rufsig på för Melody min bloggvän som är Shih Tzu tycker att jag alltid är så välfriserad eller så var det hennes matte som tyckte det, hihi!

Tror nog att jag är ungefär i din ålder på denna bilden Melody!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards