Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Aamor & Tina - 24 november 2012 18:12

Matte vaknade rätt så tidigt men hon låg kvar och lyssnade på bok och slumrade om och när jag vaknade frågade hon hur länge jag sovit hos henne i natt och att hon hoppades att hon inte råkat sparka ner mig!

Jag brukar hoppa ner när hon släcker lampan men i går kom jag upp igen men jag tänker inte säga hur länge jag låg där och om hon sparkade ner mig - ja det kan hon ju fundera över ett tag!   


Trist väder, grått och regnet hängde i luften när jag var på min morgonrunda, sen hade matte ont i sin rygg så hon var lite gnällig. Hon har alltid ont på morgonen innan hon har fått igång alla leder och muskler, går bättre sen även om hon har ont då med men inte lika mycket.

Inne igen åt matte frukost och sen skulle jag tydligen fixas till men det var rätt mysigt för det blev en massa kel och gos så det tog rätt lång tid där på trimbordet.

När jag var klar la jag mig i min kökssäng och matte satte sig för att läsa nyheter på datorn.

Matte vände sig om för hon kände nog att jag tittade på henne och då sa hon att jag var nått av det sötaste hon vet och fram åkte kameran!

 

Blixtsaken var lite jobbig så jag.......

 

....gömde huvudet i dynan!


Det har inte blivit mycket vi gjort under dagen, matte har lyssnat på bok, tittat på TV och jag har sovit, hihihi.

Okej jag har varit ute och gått tre gånger och den ena gången blev en rätt så lång runda.

Nu är det mörkt och kväll så vi piggnar nog inte till mycket mer idag, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards