Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Aamor & Tina - 11 november 2012 18:24

Vaknade vid 05 men vi somnade om igen och sov till 9, skönt.

Ringde och gratulera mattefar på farsdag, vi skulle dit senare men ville ringa ändå.

Matte och jag gick här hemma och slappade och gjorde inte mycket men vid 11.30 frågade matte om jag ville till syrran - ja det ville jag ju och ännu bättre blev det när hon sa att vi skulle åka bil dit!

Vi tog bilen dit idag för att de ska sätta upp ytterbelyning i morgon på vår garagelänga och bilen ska vara utkörd klockan 07, det är ungefär då vi kör iväg men man vet aldrig om det blir precis då, bättre att göra det innan.


Syrran blev så glad när hon såg mig (oss), mattefar fick ett paket av oss, matte hade köpt en box med "Nils Poppe på Fredriksdalsteatern" när hon var i Ullared så den fick han.

Vi tog med oss lite bullar av de som matte bakade igår och de blev uppskattade.

Matte badade syrran också och hon blev så fin så och sen åt hon och jag passade också på att äta min mat då.

När allt var klart sa jag till matte att nr 2 var akut så vi gick ut men jag behövde inte göra nån 2:a för jag ville bara ha matte för mig själv en stund, hon hade ju pysslat så mycket med syrran innan så nu var det min tur, hihi!

Matteföräldrarna bjöd på mat och sen gick vi hem.


Igår låg jag och sov i soffan och vad kommer fram då om inte kameran men det blixtrade inte utan det blev inspelning för matte skulle ha bevis på att jag snarkar - åh, det låter så lite, eller hur!

Filmen är lite mörk för det var lite halvskumt i vårt TV rum. Kanske inte ens jag på filmen, hihi!


 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards