Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Aamor & Tina - 12 november 2012 18:23

Jaha då var det måndag igen men den blev inte så dum trots allt för det har varit strålande sol och det har det inte varit så mycket av den senaste tiden.

Hos syrran hörde jag att mattemor var vaken men låg kvar i sängen så jag ville upp till henne och ge en morgonpuss så matte lyfte upp mig och sen ville jag upp till mattefar på kökssoffan för att kunna kolla genom fönstret när matte körde iväg.


Sovit mest hela dagen hos syrran förutom när vi tiggt godis och rastat mattefar, hihi!

Matte jobbade länge idag och när hon kom fick hon en pipleksak av mig och en puss, av syrran fick hon också en puss.

Det var mörkt när vi gick hem och det gillar jag inget vidare men hem ville jag så jag höll mig närmre matte än vad jag brukar.

Hade inte tid till mer än en snabb blick för att kolla om katterna var ute för jag var hungrig och ville ha mat. Åt upp nästan allt torrfoder och matte blev nöjd och sen fick jag mitt godis.


Jag och matte blev lite inspirerade av vår bloggvän Laika för hon skrev om bilder på henne när hon sprang, så här kommer några på mig när jag kutar! Alla kan vi se lite småroliga ut när man får fart på de fyra!

                  

Ups där kom in bild på min vanligaste ställning - liggande, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards