Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Aamor & Tina - 6 november 2012 17:36

Jippie, det var inget regn i morse och inte sen heller, jo lite stänkte det till säger matte men då var jag inte ute så det kvittar.

Syrran och jag har varit ute i vår hage och busat lite, hon jagade mig ganska mycket och då gäller det att springa men hon blir ju aldrig trött, hihi!

Vi fick besök av mattefars bror och hans fru, det gillar vi.


Matte hade varit och skickat iväg ett paket så hon var lite sen men det gjorde inte så mycket.

Vi gick hem och satte oss på bänken för matte säger att stenen är för kall för henne nu, hon får väl alltid ha en dyna med sig, hihi!

Kom några gående som vi känner, de har en dotter som precis fyllt 1 år och hon var vaken idag, brukar nämligen sova annars när vi möter dom.

Mamman tog upp flickan och jag satte in stora charmoffensiven och den funkade för jag gav henne massor av pussar och kittlade henne med mina mustascher, hon skrattade hela tiden. De har en hund hemma som är i min storlek så hon är van.


Inne åt jag min mat och har blivit kammad och fått en ny tofs uppsatt, syrran har hjälpt mig under dagen att frissera om den så jag var lite väl rufsig tyckte matte.

Jag har fått mitt godis och ville ha mer än det matte gav mig så jag har försökt köra med stora charmen på henne också, funkade delvis!

Nu har jag gett upp och tänker sova en stund!

 

Gammalt kort!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards