Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Aamor & Tina - 29 november 2012 17:57

Tagit det lugnt hos syrran, jag har legat och vilat/sovit i soffan när matteföräldrarna tittade på DVD.

Jag gillar verkligen när de sitter still i samma rum för det är inte så svårt att hålla reda på dom då, hihi!


Det har snöat lite hos oss idag trots att det varit plusgrader. Flingorna kom dalande men smälte så fort de tog mark. Har kommit i två omgångar, först på morgonen och sen strax innan matte kom och hämtade mig!

När vi kom ut från matteföräldrarnas hus fick jag syn på två hundar, en Golden och en Tollare och de gick åt samma håll som vi skulle gå, gissa om jag fick bråttom, hihi!

Matte den fisen väntade ett tag så jag inte skulle dra iväg men jag höll nosen i marken så jag tog  reda på var de lämnade sina nyheter och satte mina över, hihi! Mina måste vara mer intressanta, hihi!

Matte skrattade åt mig för jag såg tydligen så nöjd ut när jag placerade mina nyheter där istället - klart jag var det var ju två hanar som gick på mina marker, hihi!


Inga katter ute så vi gick in för det är rätt så råkallt ute, inga minusgrader men rätt nära och det är fuktigt och då blir det kallt.

Matte fixade min tofs för den hade gnuggats i matteföräldrarnas hallmatta och jag hade ingen nos utan där hängde en gardin av hår framför.

Maten serverades och jag gick och la mig, hihi!


En dag till och sen är det helg - YEAH!!!!!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards