Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Aamor & Tina - 15 november 2012 18:31

Jag hörde matte tidigt i morse när hon sa "var är den?", undrade vad hon blivit av med men så förstod jag - hon hade somnat med lurarna i öronen och Mp3:an under täcket och nu låg lurarna på hennes mage och Mp3:an låg hon på, hihi!

Undrar om boken var bra och om hennes mage kunde höra vad de sa, lite knasig är hon allt!


Snart så är det helg och det är ska bli så härligt, bara en morgon till! Alltid lika skönt när den kommer för då kan jag rå om matte hela tiden.

Matteföräldrarna hade besök av en dam idag som gjorde vid deras fötter, den som de gått till innan har slutat så nu provade de en som kom hem och gjorde det. Vi hälsade henne hjärtligt välkommen och kollade väldigt noga vad hon gjorde och själv ville jag hjälpa till så mycket som möjligt och pussa damen med jämna mellanrum, hihi!

Hon hade själv 3 hundar hemma så hon hade inget emot det, såna personer gillar jag.


Matte var sen för hon körde mattefar till affären och så passade hon på att shoppa lite annat som hon missade sist, godis till mig var en av sakerna, hihi.


Sånt trist väder det har varit idag, grått, regn - såna där små små droppar och nu ikväll kom dimman och det är så blä!

Matte säger till mig att äta lite mat man jag gick och la mig istället för jag ville inte ha - inte just nu i alla fall, hihi!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards