Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Aamor & Tina - 7 november 2012 17:57

Inget regn i morse heller och inget under resten av dagen men tyvärr regnar det nu, hoppas det slutar till jag ska ut på sista rundan.

Var uppe i matteföräldrarnas säng och kelade med mattemor när jag kom dit i morse och sen nosade jag där syrran och mattefar legat.

Tagit det lugnt idag, sovit en stund i soffan när matteföräldrarna tittade på DVD, de har lånat en massa filmer av matte och några serier som NCIS och The Closer så de har att göra hela vintern, hihi! Plus i kanten är att vi kan ligga och mysa i TV rummet.


Matte hämtade mig direkt efter jobbet och vi hade bråttom hem för matte skulle ringa suporten till den nya TV-kanal leverantören. De försökte med att skicka nya signaler till kortet och det gick inte, matte skulle byta korten och se om det som fungerat även fungerade i sovrummet och det gjorde det men ändå funkade inte det kortet som klöddade innan i TV-rummets box så suporten skulle skicka en reperatör.

Han kom vid 17-tiden och till slut fick han rätt på det, jippie men jag tror att det var endast för att jag var hans lille hjälpreda, hihi!

Jag övervakade det han gjorde och så såg jag till att han kelade med mig mellan gångerna han inte knappade på sin dator.

Har träffat han innan för han bor inte så långt ifrån oss och så har han en hund jag brukar skälla på, hihi, har även hälsat på den en gång!


Jag har ätit min mat och just nu säger matte att jag fått godis vad jag ska ha men jag protesterar mot det men tyvärr verkar det inte ge nått resultat så jag får nog ge upp, suck!

Blir väl inte mycket mer gjort här hemma nu ikväll så vi kan ta det lugnt nu!

 

Gammal bild när jag ber om godis!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards