Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Aamor & Tina - 30 november 2012 17:50

.........det är äntligen fredag, jippie!!!!!!!


Jag var lite småsugen på bus när jag kom till syrran i morse så jag drog igång Affi så vi sprang några varv i hallen, den är rätt lång men innan matte hann ge sig av ville jag upp till mattefar så jag kunde ligga på stolen brevid!

Varit en lugn dag med en del soffslappande och snarkningar, hihi! Syrran alltså för sånt gör ju inte jag, hihi!


Matte kom efter nått ärende hon skulle och tror ni inte att hon träffade en fd kollega så de snackade hur länge som helst, suck, tur att det kom fler kunder i butiken så matte fick gå för att kollegan kunde hjälpa dom för annars hade hon nog varit där än!

Då matte äntligen kom, nästan 45 minuter försenad fick hon ändå en leksak och en puss och sen kollade jag det hon handlat och därefter blev jag hungrig så hon la upp mat och det var så gott, matte sa att det var så gott eftersom jag inte åt igår - jajajaja!

Det blev bilen hem och en noggrann koll efter Peggy i garaget men hon var inte där!

Ingen av oss ville sitta ute för det var för kallt, har varit runt 0 grader hela dagen så det är nog minus nu.

Har sett till att få godis men som vanligt rent för lite men jag får försöka senare igen, hihi!

Nu ska jag vila en stund så jag kan få igång matte lite senare, om jag orkar, hihi!

 

Bild från i januari i år!


TREVLIG HELG!!!!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards