Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 9 oktober 2013 18:18

Matte sa att det var så svårt att gå upp i morse för när hon satte sig på sängkanten kom hennes lille pusgurka, jag alltså upp till henne och la mig på täcket och då var hon tvungen att lägga sig igen och kela lite med mig men hon vågade inte blunda i fall hon somnade igen.

Jag valde att inta soffan när matte gick in i badrummet.


Varit en lugn dag hos syrran.

Inte det bästa vädret för det regnade på förmiddagen och på eftermiddagen och solen har knappt visat sig idag.

Har kelat med matteföräldrarna och med två olika gäster vi hade idag.

Först kom en äldre dam in och fikade, hon bor gatan efter matteföräldrana och de har sagt till henne att komma in när hon känner för det för hon är änka.

Precis när hon gett sig iväg kom en man in som mattefar brukar prata med, han var snackesjuk och då passar det bra att besöka mina matteföräldrar, hiih!

Jag och Affi såg till att även vi fick en del uppmärksamhet, hihi!


Matte jobbade länge idag, hon och kollegerna hade varit i Malmö på föreläsning på eftermiddagen.

När vi gick hem regnade det lite men matte sa att det var okej om vi satt ute en liten stund. En av grannarna i vår trappa kom och sa till oss att det regnade om vi inte märkt det - klart vi gjort men man blir väl vacker av regn, hihi. Tyvärr började det ösregna strax efter och matte tyckte att vi var vackra nog, hihi.

Åt lite mat, pyttelite sa matte men när hon åt macka ville jag hellre ha det så hon bredde en halv macka till mig med smör på - gott!

Min tofs hade kommit på sniskan så den blev omsatt men nu ska vi hålla kväll!


En liten varning för sockerchock för här kommer fler bebisbilder på mig, hihi!

                    

 

Den sista en av mattes favoritbilder på mig!

Jag är runt 1 år och 8 mån på nappbilden och kanske ingen bebis men jag leker en, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards