Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 10 oktober 2013 18:45

Jag gör det svårare och svårare för matte att gå upp om morgnarna, hihi. Ligger jag inte på täcket så ligger jag och är så söt att hon måste ligga kvar och gosa med mig en stund.

Mitt mål med detta är att vi ska somna om igen och matte har lovat att vi ska göra det inte nästa men nästa morgon och så ska vi sova hur länge som helst - men vänta det är ju lördag då, vi vaknar alltid utan klocka då och jag som trodde hon skulle skubba från jobbet!

Tydligen kommer hon aldrig att göra det så jag får nöja mig med helgerna och annan ledighet!


Idag har jag och syrran lekt vakthundar, vi har vaktat mattefar! De fick en leverans med stolar eller fåtöljer till sig och eftersom mattefar var ute ett par gånger så tyckte vi att det var nödvändigt att vakta honom.

Att vi även blev tilltalade med det gemensamma namnen Ivägen eller Tut-tut gjorde inget för vår del bara vi hade koll på honom.

Såg till att han tog det lugnt när han flyttade runt bland möblerna (det var då namnen kom),


Matte och jag satt uten en lång stund när vi kommit hem, vi träffade på Arktis och hans matte som gjorde oss sällskap på bänken - Arktis la sig på rygg utan att jag behövde säga ifrån, räckte med blicken idag, hihi!

Fick mat när vi kom in men jag ångrade mig när matte lagt upp den och ville hellre ha godis men det kunde jag se mig i månen efter sa matte!!!!!

Försökte med allt jag kunde komma på och matte kallade mig tramsig! Jag, tramsig? Näääääää!

Åt hälften av maten sen för det var tröttsamt att hålla på att fråga snällt, hihi om annat och jag blev nästan sår i öronen av mattes "ät din mat" - hon hade nog hakat upp sig!


Nu ska jag sova en stund och sen ska jag och matte gå och kasta sopor, passar på när jag ska ut nästa gång.

 

Bild från i somras men jag ligger på samma ställe nu.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards