Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 8 oktober 2013 18:34

Matte hade nästan precis somnat i går, kanske sovit en stund då jag väckte henne för att jag behövde gå ut, klockan var de 00.05, hon upplyste mig om det men sa sen att det var självklart att vi skulle gå ut om jag behövde det.

Det blev den 7:e gången det dygnet men sen var det slut!


När mattes klocka ringde i morse orkade jag inte ens lyfta på huvudet för jag låg så skönt med stötta runt hela mig av mattes ben, blev kanske inte så lätt för henne att gå upp men jag föreslog att vi skulle stanna kvar i sängen men hon kunde inte sa hon. Är man inte sjuk så ska man inte stanna hemma även om det var frestande att stanna och gosa med mig sa hon.

När vi gick iväg tyckte jag att vi gott kunde ta bilen till syrran men då kallade matte mig latmask, ska hon säga som kör till jobbet!

Gick inte att ta bilen dit heller för den stod redan där!


Bra dag hos syrran för jag har legat uppe på bordet hos mattemor nästan hela dagen, hon har löst korsord och läst men även gnällt lite på mig när jag la mig över tidningarna, hihi!

Mattefar satt på altanen och lyssnade på bok och självklart var Affi hos honom.


Blev hämtad lite senare för matte hämtade först mattefar för de skulle köra upp i stans köttaffär och handla lite.

Hemma har jag ätit, matte paketerade köttet hon köpte och sen har hon lagat mat till sig.

Jag har somnat nu men upplyst matte om vad som ska in här på bloggen så ni får meddela mig om hon skriver nått som jag inte verkar ha godkänt, hihi!

Har även fått tofsen omsatt för den har en tendens att halka åt sidan lättar när jag är nybadad.

 

Blev en bebisbild på mig idag   

Nu ska vi ta det lugnt resten av kvällen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards