Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 26 oktober 2013 17:35

Vi vaknade ganska tidigt i morse men vi stannade i sängen för det var lika mörkt som om det vore mitt i natten.

Morgonrundan var det inte så bråttom med för vi var ute sent igår så matte hann både duscha och äta.
När matte sen kallade att vi skulle gå ut hängde jag mest med för att det var kul.
Jag ville inte gå samma håll som matte ville och det roade tre personer som stod vid en bil och snackade.
Det slutade med att vi gick det hållet jag ville, hihi!

Inne drog matte igång med dammsugning, tvätt och påbörjan av mat, hon var sugen på lasagne så hon var ute i god tid.
Själv intog jag soffan under mattes röjande!

Lite soffvilande för matte när hon var klar blev det men så tittade hon ut och såg att det var soligt och fint så då skulle vi gå ut och tydligen en långrunda men jag kom på andra tankar efter att jag träffade på Peggy.
Det blev bara runt några hus och sen hemåt igen.
Träffade en Shih Tzu på 11 år som heter Soffi, hur söt som helst men vilken argbigga hon blev när jag ville nosa på henne, jisses jag blev så rädd att jag nästan trillade omkull, hihi!
Hemma träffade jag en granne som passar sin dotters 4 månaders valp Nelly. Vilken buse hon är, jag höll mig på avstånd!
Peggy såg jag inte röken av mer men vi hade ju kelat innan.

Har ätit min mat och nu ska jag och matte hålla lördagskväll!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards