Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2013 17:51

Matte jobbade länge idag, trist på så många vis men det är vad det är!

Jag hälsade henne välkommen hem med en massa pussar och så fick hon en pipleksak av mig, brukar hon ju få men hon är extra välkommen när hon varit på jobb länge.

När vi gick hem slog syrran och mattefar sällskap med oss en bit för syrran ville gå ut.

Vi satte oss på bänken utanför en stund och Igor kom och hälsade på oss, längesen vi såg honom men han har nog mest hållt sig inne.

Tyvärr frös matte så vi gick in efter en stund men det gjorde inget för jag var hungrig.

Åt nämligen ytterst lite igår så idag var det så gott med mat och matte blev glad att jag åt.

 

Gammal bild men det är skönt att ligga och fundera efter maten!


Nu ska vi inte göra mer än att ta det lugnt och så ska vi givetvis gå ut en gång till idag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards