Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 13 oktober 2013 16:16

I dag sov vi till 8 och sen låg vi och kelade lite innan matte gick upp, själv stannade jag kvar en liten stund i sängen.

Vi gick ut när matte var klar med sina "saker" men det var verkligen trist väder.

Grått och sånt där regn som man undrar om det regnar eller det är dimma utan att det är dimma, trist!

Så har det varit hela dagen och man blir så trött av sånt väder.


Snackade med en gammal dam idag, hon gillar inte hundar men det gick ganska bra med mig. Hon är en Engelsk Cocker Spaniel och hur söt som helst men väldigt försiktig av sig, vi nosade en liten stund på varandra.

Har bara sett en katt som hastigast för matte ville inte sitta ute och bli blöt - suck!


Dagen har mest gått i lugnets tecken, matte har tvättat och pysslat lite (knappt så det märktes, hihi) men annars har vi myst i soffan.

Låg på rygg ett tag i mattes famn men när hon fick syn på en sån där liten tova som egentligen är lös men som har snott runt några hårstån och hon började pilla på den stack jag men eftersom hon hade tovan mellan fingrarna lossnade den när jag hoppade ner!

 

Bild från september! Mys i mattes famn!


Tur att vi nästan precis varit ute för nu öser det ner.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards