Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 23 oktober 2013 17:38

Superbra dag hos syrran för vi har legat på bordet och gosat från klockan 9 till 12.30, hihi!

Många keltillfällen då när man blir sugen på det och annars kan man bara ligga och njuta av att vara nära matteföräldrarna!


Varit varmt idag även om det regnat lite då och då, solen har ju inte direkt visat sig och jämngrått har det varit och är än och snart blir det nog mörkt också.


Matte kom direkt efter jobbet och hämtade mig. Jag ville gå hem ganska fort men först skulle matte klippa mattefar och inte hjälpte det att jag låg nedanför och pep av hemlängtan, hihi

Nu gick det rätt fort ändå för han klipps med en sån där trimmer och mattemor sa att när mattefar var klar var det min tur men det kunde hon bara glömma.


På hemvägen mötte vi en svart Amstaff och jag bestämde mig så fort jag såg den att jag skulle berätta att detta var min väg men jag kom av mig helt när hundens husse började prata.

Han frågade min matte om han kunde få låna en bajspåse. Matte svarade att låna kunde han inte men han fick gärna en, hihi knasmatte!

Hunden hade bytt foder nyligen och det var fjärde gången en påse hade behövts på en runda - tur han mötte oss!


Matte hade en blomma med sig hem till MIG, hon är så snäll och den var så fina - tack snälla matte!!!

VA? Är blomman inte min? Men vi passar så bra ihop!

 

Visst gör vi?

Matte fick denna av en av tjejerna hon jobbar med för att hon inte skulle jobba där hon är längre.

En till av mattes kollega ska byta ställe samtidigt som matte så hon fick en likadan.

De fick höra hur många gånger som helst, sa matte hur mycket de skulle sakna dom.

Det var så otroligt gulligt av tjejen!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards