Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 25 oktober 2013 17:57

Idag är det min jippie dag för det är ju fredag.

Förökte sova jätehårt när matte droppade mina ögon i morse och sa att vi skulle gå iväg men så tänkte jag till och kom på att jag inte ville vara hemma helt själv så jag fick ju hoppa ner från soffa och hänga med matte.

Mötte inte en enda varelse på vägen till syrran fast jag tittade väldigt noga och ofta.


Lugn dag hos syrran förutom när matteföräldrarna fick besök av en man som cyklade förbi ochkom in och snackade en stund, hans fru jobbade sent så han var snackesjuk.

Vi hälsade honom i alla fall välkommen in innan matteföräldrarna hann göra det, hihi!


Matte var lite sen för hon skulle tanka vår bil, bra fördelning när jag åker och hon tankar!

Vi stack hem efter lite snack och eftersom det är fredag fick jag givetvis åka bil hem.

Inga katter ute men däremot kom grannarna körande och jag blev å glad när jag såg dom, de ska ha fest i helgen för mannen nollar, han sa själv 40 men hans fru sa +20 när matte frågade, hihi! 

Efter lite knix och trix som matte kallar det har jag ätit min mat, matte fick smula över lite stekt ägg oc sen slank det mesta ner - måste ha lite annan smak ibland för annars blir det så tråkigt, hihi!

Matte har kört igång både tvättmaskinen och diskmaskinen så det låter från två håll så det är tur jag inte har så svårt att sova i oväsen för nu tänker jag vila mig lite så jag orkar rasta matte om en stund!

 

Gammal bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards