Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Aamor & Tina - 9 mars 2015 19:24

Tycket det skulle bli riktigt kul att få komma till syrran i morse i alla fall när jag väl vaknat, hihi!
Blev ännu bättre när matte sa att vi skulle åka bil dit.
Syrran mötte mig i dörren och jag fick en puss av henne, hon hade nog saknat mig.

Har mest tagit det lugn under dagen och vägrade gå ut när syrran ville men när hon sen ville ut några timmar senare hängde jag med.
Var strålande sol och varmt och skönt.
Insekter börjar komma fram och forsythian utanför vår port börjar slå ut, härligt.

Matte jobbade länge och sen dröjde det innan hon kom för hon var och shoppade lite efteråt, hon brukar inte göra det när hon jobbar länge för det är nog med det men hon gjorde det till matteföräldrarna. Mattefar har så ont i sin höft, behöver nog byta ut den igen, gjorde det för 15 år sen och den håller inte så länge och han var egentligen för ung när det bytte sist.

Vi njöt när vi gick hem och satt sen ute en lång stund men matte började bli hungrig så vi gick in.
Vi har bägge ätit och jag sa till matte att hon fick allt göra en paus i min blogg, hon började skriva innan för jag behövde gå ut och jag behövde gå rätt långt, hihi!
Mattes kommentar blev "ingen rast och ingen ro men givetvis går vi ut".
Nu ska vi nog slöa resten av denna måndagskväll.

Gott med tuggben efter maten.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards