Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Aamor & Tina - 10 mars 2015 17:33

Matte hittade inte mig i morse, hon letade och letade och trots att hon kallade kom jag inte fram, hihi!
Jag går inte så långt från henne på nätterna, på sin höjd precis utanför sovrummet men idag hade jag gått nästan så långt ifrån henne jag kunde. Hon snarkade säger jag även om hon själv nekar till det, hihi!
Jag hade kilat in mig mellan väggen, soffan och golvlampan i TV-rummet och där låg jag skönt, tryggt och ingen som störde mig.

Ingen ny bild men här sov jag.

Det regnade i morse när vi gick iväg men lite senare blev det soligt väder och då passade vi på att vara ute lite i vår hage.
Vi fick besök av en fd kollega till mattefar, varade inte så länge för han var bara snabbt inne om i stan på ett ärende.

Matte var lite sen men det var för att hon pratade med en kollega efter hon gått ut från jobbet, de jobbade på samma ställe innan men det gör de bara ibland nu när matte är pool där kollegan är nu.
Vi njöt av det fina vädret på vägen hem och så satt vi ute en stund. Jag hälsade nästan på katten Melle och helt på Ollie, fick till och med lite kel av honom och det var längesen.

Matte åt mat när vi kom in men jag valde att lägga mig istället för att äta min. Matte pusslade lite i köket så jag ville inte vara i vägen, hihi, ärligt så kallade sängen på mig.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards