Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Aamor & Tina - 21 mars 2015 19:12

Vaknade tidigt, ja matte alltså och inte jag för sovmorgon är så skönt! Som tur var valde hon att stanna kvar i sängen för att se om hon kunde somna lite till och det gjorde hon och sen blev det sovmorgon.
Vi gick ut vid 10-tiden och matte trodde att vi skulle gå en runda men jag pinkade snabbt och sen satte jag mig ner och vägrade gå. Matte frågade om vi skulle gå in igen istället så skuttade jag upp och snabbt före henne, hihi!
Vem vill vara ute när det blåser kallt och regnar, inte denna kille, inte idag i alla fall.
Passade på att sova lite till sen.

Matte påstår att jag har två lägen och de är on och off!
Den mesta av tiden har jag off-läget inställt men när on-läget sätter in kan och ska allt hända och helst ska matte vara med och vill hon inte så nöter jag ner henne så hon kan lika bra ställa upp genast, hihi!

Även om man kan tro att detta är en off bild så är det on som gäller här. Jag for fram i soffan som en tornado, försökte till och med hoppa upp på soffbordet men matte höjde rösten och jag fick tänka om, hihi!

Jag åt före matte idag för hon skulle först läsa ut sin bok och därför har hon precis ätit.
Nu är läget på on igen och jag ska ha ner matte på golvet, hihi!
Ha en trevlig lördagskväll!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards