Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Aamor & Tina - 6 mars 2015 18:03

Ni kan tro att matte var trött i morse, hon vaknade inte förrän 12 minuter efter att klockradion gått igång, hon missade nyheterna och säkert en hel sång innan hon väl slog upp ögonen, hihi!
Nu är jag inte snäll eller så kanske jag är det för jag väckte inte heller henne när jag hörde klockan dra igång, hihi!
Att hon var så trött kan ha nått med att hon var ute och rände vid 01.30 Även jag var ute då för det var jag som behövde göra en nr 2.
Vi kom upp och iväg med god marginal så det var inte hela världen.

Äntligen är det nu fredag kväll säger vi bägge och vi ska göra så lite som möjligt!
Jag fick åka bil hem och det var rätt skönt eftersom det regnade.
Matte drog fram dammsugaren så fort vi kom in och sen hamnade jag på trimbordet, stort behöv av en genomgång och omtofsning.
Var rätt skönt att få lite extra TLC av matte även om det drog lite ibland. Mysigt med en massa pussar och gos.

Sen la vi oss en liten stund i sängen medan matte hade mat i ugnen, blev en lite för kort stund bara.
Nu har jag ätit mat, blev torrfoder med smulad kycklingfilé över, sån där torkad som jag mumsar som godis, hihi!
Matte tänkte starta tvättmaskinen också ikväll men struntade i det, finns ju hela helgen. Blev diskmaskinen istället. Den sköter sig själv och behöver inte tömmas om hon inte orkar, inte ikväll i alla fall, hörde jag henne muttra om, hihi!

Ha en skön fredag för det ska vi!

Efter dagens TLC!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards