Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Aamor & Tina - 18 mars 2015 17:02

Matte har inte sovit så gott i natt som förra för hon har hostat mycket så mycket att jag valde att lägga mig i ett annat rum.
Annars mår hon lite bättre men känner av infektionen i kroppen rätt mycket ännu säger hon.

Vi gick en lite längre runda i morse och det var skönt förutom att vi inte mötte en enda rolig varelse.
Hemma igen sov jag lite medan matte åt frukost. Sen har vi slöat lite fram till matte reste sig och sa nu måste jag faktiskt köra igång en maskin tvätt, den har stått still länge nu vår tvättmaskin.
Sen i bara farten sa hon Aamor nu är det dags att bli kammad, jag hade inte en chans att fly så jag fick finna mig i det.
Efteråt ville jag ut direkt och då gjorde jag några gräsgnuggningar så jag fick lite mossa i tofsen, hihi!
Snackade med grannen och deras barnbarn, han var i lagom höjd att pussa men han ville inte ha nån riktig puss sa han, hihi!

Efter kamningen och gräsgnuggningen, jag tyckte matte kunde ge mig nått gått, hihi

Matte har ätit sin mat men jag ville inte ha nått än men jag säger nog till när det suger i magen.
Vi har strålande väder och det är riktigt härligt när vi är ute.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards