Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Aamor & Tina - 26 mars 2015 17:51

Matte säger att jag har nog kommit in i en snackeperiod nu för jag ville prata tidigt i morse och jag vet vad klockan var för det upplyste matte mig om plus att det var en olämplig tid att snacka vid. Jag vaknade ju och ville snacka och jag kan väl inte hjälpa att klockan bara var 04, hihi!

Idag rymde mattefar och en vän till dom, de var iväg länge och när de kom tillbaka hade mattefar kassar med sig och då fick jag bråttom ut för matte brukar också vara med när kassar bärs in!
Jag sprang ut på trapphissen som var uppe och hoppade ner på marken, är nog 5 trappsteg i trappan och ut till bilen, sprang runt den flera gånger och letade. Var är min matte? Var? Var?
Hon var inte där! Jag fick gå in igen!

Behövde inte vänta så jättelänge på matte trots allt för hon hade jobbat på ridhuset idag och då slutar de lite tidigare för att kunna duscha på arbetstid men hon valde att hämta mig först - yeah!
Vi gick hem i lugn och ro och sen satt vi ute och jag roade mig med att kolla in Scarlett, en äldre kattdam som försökte jaga en koltrast men fågeln lurade henne hela tiden.
Åt mat när vi sen kom in, blev leverpastej på torrfodret idag. Matte lagade torsk till sig och det ville inte jag ha.
Efteråt fick jag mitt tuggben med torkad kyckling runt om - mums!

Valde att äta det i min kökssäng.

Nu ska jag vila lite och jag tror matte ska göra likadant men först ska hon hänga upp tvätten.
Nu är det bara en morgon till innan jag får hålla helg igen och matte säger att ännu en vecka som sprungit iväg!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards