Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Aamor & Tina - 17 mars 2015 16:38

Kryss i taket, matte har sovit den mesta delen av natten och visst har hon hostat men inte lika mycket som de andra nätterna eller så var hon så slut att hon bara sov. Vilket som så har jag fått sova mer i natt!

Jag har varit borta hos min syrra ett tag idag för matte skulle på apoteket och inom till arken zoo som ligger vägg i vägg med apoteket. Matte behövde medikamenter och jag behövde godis.
Matte passade på att köpa 5 påsar av mitt favorit godis, 3 av en sort och 2 av den andra.
De frågade matte om det var favoriten och matte svarade då "ja de där pinnarna med kyckling runt om är ett måste efter han har ätit och eftersom de var helt slut hemma hade det blivit ett himla liv om han inte fått nån ikväll." De sa då ja men han hade nog slutat efter en liten stund och matte svarade "nja har han fått för sig nått så kan han hålla på i timmar så det är lugnare att ha det hemma".
De undrade då vilken ras matte hade och när hon sa en bortskämd Shih Tzu så förstod de henne!
Tur jag inte var med, hade ju blivit utskämd!

När matte sen kom tillbaka berättade mattefar att jag hade pipit väldigt mycket efter matte, utskämd igen men jag står ändå för att jag saknar matte när hon inte är nära så kanske inte så mycket utskämd, hihi!
Fick åka bilen hem för nu har den stått hos matteföräldrarna länge nog, matte stannar hemma lite till för hon märkte att hon blev helt genomsvettig av att bara vara på de ställena idag.

Ligger och spanar utanför vårt ett tag innan vi gick in, inga katter, inga människor och inga hundar så då kunde jag lika bra gå in igen.

Maten är i magen, det blev bacontopping på torrfodret idag och det var smarrigt.
Nu ska vi vila lite för matte är trött och jag är ja jo också trött, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards